بلاگ

چرا میتوانید به ما اعتماد کنید

چرا میتوانید به ما اعتماد کنید

چرا میتوانید به ما اعتماد کنید

این روزها اعتماد کردن به فروشگاه‌های اینترنتی برای افراد جامعه بسیار دشوار شده است. متاسفانه به دلیل سوء استفاده برخی از سایتهای بی مسئولیت و یا کلاهبردار اعتماد برخی از مردم به فروشگاه های اینترنتی خدشه دار شده است، اما با در نظر گرفتن موارد ذیل میتوان به یک وب سایت فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد.

1- شرکت رسمی ثبت شده

شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا (EGP) توسعه دهنده نرم‌افزار و ناشر دیجیتال دارای مجوز رسمی از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب سایت جی‌سافت از زیر مجموعه های ارتباط گستر پرشیا میباشد که دارای سابقه بیش از 20 سال در ارائه و فروش محصولات نرم افزاری است. شرکت مهندسی ارتباط گستر پرشیا علاوه بر ثبت رسمی با شماره 22233 از اداره ثبت شرکتهای استان اصفهان و داشتن شناسه ملی، اولین شرکت ناشر دیجیتال در استان اصفهان است که دارای پروانه نشر دیجیتال از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور میباشد.

2- نماد اعتماد

یکی از مهم ترین مواردی که برای اعتماد کردن به یک فروشگاه اینترنتی لازم است، داشتن اینماد از وزارت صنعت معدن و تجارت است.

هر فروشگاه اینترنتی برای گرفتن اینماد باید کلیه قواعد و قوانین آن وزارتخانه را که اکثر آن قوانین تضمین کننده حق و حقوق خریدار است را بپذیرد.

وزارت صنعت معدن و تجارت با بررسی کلیه مدارک و مستندات ارائه شده توسط مالک و صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی، پس از احراز هویت و گرفتن تضمین های لازم در خصوص حفظ کلیه حقوق خریدار، اقدام به ارائه گواهی اینماد به یک فروشگاه اینترنتی میکند.

پس چنانچه یک فروشگاه اینترنتی دارای نماد اینماد بود میتوان از هر نظر به آن اعتماد کرد.

فروشگاه اینترنتی جی سافت موفق به اخذ اینماد بدون هیچگونه تخلف و یا شکایتی میباشد که با کلیک کردن کاربر بر روی آن میتوانید این مورد را مشاهده کنید.

3- نماد ساماندهی

یکی دیگر از مواردی که برای یک فروشگاه اینترنتی یا هر وب سایتی مهم است، داشتن نماد ساماندهی میباشد.

نماد ساماندهی که از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سایتهای معتبر و ثبت شده داده میشود، هویت صاحب و مالک وب سایت را بررسی کرده و صلاحیت آنرا مورد تائید قرار میدهد.

فروشگاه اینترنتی جی سافت با ارائه مدارک و مستندات درخواستی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ نماد ساماندهی شده است.

با کلیک کردن بر روی نماد ساماندهی این فروشگاه میتوانید مالکیت و اعتبار این وب سایت را مشاهده کنید.

logo-samandehi

4- مجوز بانک مرکزی

از دیگر مواردی که برای اعتبار یک فروشگاه اینترنتی مهم است داشتن درگاه مستقیم پرداخت آنلاین از بانکهای رسمی کشور است. لازم به ذکر است که بانکها فقط پس از بررسی مدارک (ثبت شرکت، اداره دارایی، سند ملکی و …) و احراز هویت شخص مالک و صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی اقدام به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی میکند. توجه داشته باشید که فروشگاه های اینترنتی غیر مجاز و یا کلاهبردار اغلب از درگاه های پرداخت غیر مستقیم استفاده میکنند که نیازی به احراز هویت ندارد.

فروشگاه اینترنتی جی سافت با توجه به بررسی های انجام داده از بین بانکهای رسمی ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاین، بانک پارسیان و آسان پرداخت را که تحت نظر بانک مرکزی میباشد را انتخاب کرده تا کاربران با خیالی راحت و امنیت بالا اقدام به پرداخت اینترنتی خریدهای خود کنند.


پس از پاس کردن موارد بالا، یکی دیگر از مواردی که اعتبار یک فروشگاه اینترنتی را نشان میدهد،‌ توضیحات کامل همراه با عکسهای واقعی از محصول است به گونه ای که ضمن مشخص کردن تمامی مشخصات فنی محصول، جای هیچگونه سوال یا ابهام را برای خریدار باقی نگذارد.

لوگو بانک مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *